Que métodos de pago temos?

Moi sinxelo, polo momento creamos 3 formatos de pago na web:

-TPV: tarxeta de crédito ou débito, aceptamos Visa ou MasterCard para os teus pagos con tarxeta, todo xestionado pola plataforma virtual do Banco BBVA.

-PayPal: Tamén tes a opción de realizar o pago por PayPal.

-Bizum: Temos unha plataforma de pago para Bizum para que poidas pagar o teu pedido comodamente dende o teu móbil.

Unha vez que pagas con tarxeta, accedes á plataforma do banco e desde alí, coa túa tarxeta e seguindo as instrucións que aparecen en pantalla, é moi sinxelo e intuitivo completar a operación.

Canto son os gastos de envío?

Os gastos de envío serán de 4,95 € para os envíos á península e de 6,95 € para as Baleares. Os gastos de envío serán gratuítos para compras superiores a 39,99 € para a Península e para compras superiores a 49,99 € para Baleares.

Para envíos internacionais póñase en contacto connosco en ecommerce@lafinestrasulcielo.es

Como podo cancelar un pedido?

Durante todo o proceso de elaboración do pedido podes cancelalo por completo, unha vez enviado, está activado todo o proceso de creación e debes contactar connosco por correo electrónico, chat ou teléfono.

Cando recibirei o meu pedido?

A entrega realizarase nun prazo de entre 24 e 72 horas (horario hábil) desde que realices o teu pedido.

Franxas horarias de traballo:

Todos os pedidos realizados ata as 13:00 horas tramitaranse o mesmo día e serán enviados pola tarde. As que se reciban despois desta hora tramitaranse ao día seguinte.

No caso de realizar un pedido que inclúa produto refrixerado, despois das 13:00 horas do xoves, a entrega tardará un día máis, xa que o transportista non recolle a mercadoría refrixerada os venres.

A empresa de transportes avisará cando se vaia realizar a entrega e, se non estás na casa, deixarán un aviso para acordar unha nova hora.

Cales son as condicións dunha devolución?

Aceptamos todas as devolucións que cumpran estes requisitos

  • Podes solicitar a devolución nun prazo de 15 días naturais despois da compra.
  • O artigo debe estar na súa embalaxe orixinal e en perfecto estado, isto implica que o precinto do produto non debe ter sido manipulado de ningún xeito. Ademais, os artigos deben chegar a La Finestra Sul Cielo protexidos e nun envase diferente ao do produto. Por exemplo, dentro da caixa de envío.
  • Unha vez que recibamos o artigo e verifiquemos que é correcto, devolverémoslle o importe coa opción de reembolso que escollas.
  • Se no momento da recepción o produto está roto, devolverase o importe aboado ou enviarase un novo en perfecto estado. Para iso, é necesario que a reclamación se realice dentro das primeiras 24 horas desde a recepción do pedido. Convidámoste a ver máis en detalle no apartado de preguntas frecuentes os requisitos necesarios para xestionar a solicitude.
  • No caso de desistir do contrato, os gastos de devolución correrán a cargo do cliente, se o envío se fixera previamente correctamente. Por favor, envíe os portes dos bens en paquetes asegurados. No caso de que La Finestra Sul Cielo teña que asumir os gastos de envío, restarase da devolución o importe correspondente.

Que fago se o meu pedido non é correcto?

Para a xestión de calquera incidencia ao recibir o teu pedido é fundamental que conserves a caixa de envío durante 15 días, xa que dependendo do tipo de incidencia que teñas, é posible que necesitemos fotografías da mesma.

Se ao recibir o teu pedido verificas que non é correcto, envíanos a túa reclamación por correo electrónico a ecommerce@lafinestrasulcielo.es coas fotos do produto erróneo recibido, onde se pode ver a información do produto como as etiquetas e os códigos de barras, polo que que podemos darlle unha solución canto antes. 

Se, pola contra, che falta algún produto e o teu pedido consta de varios paquetes, podemos preguntarche como se distribuían os produtos nas caixas e enviarnos fotografías. 

O prazo para este tipo de reclamación (falta un produto / recibiuse un produto incorrecto) é de 24 horas naturais desde a recepción do seu pedido. Non se admitirá ningún tipo de reclamación unha vez transcorrido este prazo.

Que fago se o meu pedido está roto ou danado?

O meu produto está roto:
Se ao recibir o produto detectas que este sufriu un mal durante o transporte, deberás indicalo no albará do transportista.

Entón é necesario que a reclamación se realice dentro das primeiras 24 horas naturais desde a recepción do pedido. Ademais, pedirémosche fotografías tanto do produto danado como da caixa de envío. É fundamental que comprobes o estado do teu paquete antes de asinar o albará do transportista e, se observas que a caixa está en mal estado, anotalo no albará, onde está asinado (en reserva). Para reclamar os danos, póñase en contacto connosco en ecommerce@lafinestrasulcielo.es adxuntando as fotos do produto roto e os 4 lados da caixa de envío. 

O meu produto está defectuoso:
Se, pola contra, o produto estaba en perfecto estado ao chegar, pero presenta defectos de produción, póñase en contacto connosco en ecommerce@lafinestrasulcielo.es e informarémosche dos pasos a seguir segundo a garantía.

En ambos casos, debes achegar fotografías do produto e da caixa de envío para que vexamos o que recibiches. Porémonos en contacto contigo canto antes.